Djopzz Payroll

Zo werkt payroll via Djopzz
Binnen 24 uur alles geregeld

Je werft en selecteert je nieuwe medewerkers zelf en meldt ze daarna aan in de Djopzz payroll portal. Je medewerker werkt in jouw organisatie, maar komt op onze loonlijst.

Zo nemen we je alle administratie uit handen en heb je geen verrassingen achteraf! 

  • Contract;
  • medewerkersportaal;
  • uitleg werkwijze Djopzz;
Jouw eigen klantportaal op maat

Bij Djopzz Payroll bieden wij jou een klantportaal op maat die we naar jouw wensen en behoeften inrichten. In het klantportaal vind je handige functionaliteiten zoals:

  • Urenregistratie
  • Onboarding
  • Facturenoverzicht
  • Helpdesk

Het Djopzz-klantportaal is ontworpen om het voor iedereen zo gemakkelijk mogelijk te maken. Als werkgever kun je hierdoor snel en efficiënt werken, terwijl alle benodigde informatie veilig en toegankelijk blijft.

Het hebben van een eigen klantportaal bij Djopzz Payroll biedt veel voordelen. Niet alleen jij als werkgever profiteert hiervan, maar ook jouw medewerkers hebben toegang tot hun eigen portaal waarin zij belangrijke documenten zoals loonstrookjes en contracten kunnen vinden, en hun gewerkte uren kunnen registreren. De vervolgstappen gaan automatisch. Op deze manier bespaar jij tijd en kan je aan de slag met andere belangrijke zaken binnen jouw organisatie.

Persoonlijk aanspreekpunt

Djopzz hecht grote waarde aan persoonlijk contact met onze medewerkers en klanten. Als jouw medewerker via ons klantenportaal aanmeldt dan zorgen wij dat onze medewerkers en klanten te allen tijde terecht kunnen bij zijn/haar contactpersoon binnen Djopzz.

Wij maken gebruik van cookies

Cookies helpen ons begrijpen hoe je de website gebruikt. Zo kunnen we steeds verbeteren. Wil je meer weten? Lees het hier.