Karen Gerrits

Djopzz onderscheidt zich door persoonlijk contact en flexibiliteit. 
Een kleine en beweeglijke organisatie met oog voor verbinding.

Karen Gerrits

Het verhaal van Karen Gerrits

Accountmanager Laborijn

Djopzz is sinds 2019 partner van werk - en ontwikkelbedrijf Laborijn. In eerste instantie met name om de uitvoering van flex te doen. “Djopzz regelt het financiële deel van mensen die vanuit Laborijn elders aan het werk zijn in Doetinchem en omgeving. En dat doen ze goed!” begint Karen enthousiast.

Perfect afgestemd
Karen Gerrits is accountmanager bij Laborijn en voorziet mensen van een leuke en passende werkplek bij opdrachtgevers die daar de ruimte voor hebben. Helemaal afgestemd op functie-inhoud, capaciteit en niveau. Het technische gedeelte neemt Djopzz voor haar rekening. “Djopzz is flexibel en een niet te grote partij, daarom past het zo goed”.

"Klein is fijn" bewijst zich keer op keer. “Het is lekker snel schakelen met zo’n pro-actieve partner.” Het partnerschap wordt extra benadrukt doordat Djopzz medewerker Rosita Blomenkamp één keer per week in Doetinchem aan het werk is. De mensen van Djopzz weten waar ze het over hebben en zijn erg goed op de hoogte van wet- en regelgeving.

De samenwerking smaakt naar meer en het is tijd voor een volgende stap: “Op dit moment werken we met Djopzz aan een nieuw samenwerkingsconcept, waarbij we heel specifiek naar groepen deelnemers kijken en deze koppelen aan passende opdrachten.” Een nieuwe oplossing waarbij specifieke opdrachten én scholing centraal staan om mensen mee te laten doen, talent zichtbaar te maken en te voldoen aan vraag. Niet alleen bij opdrachtgevers maar ook bij de mensen zelf. 

Frisse blik
“Het voelt goed om dit samen met Djopzz uit te werken en op te pakken” licht Karen toe. Djopzz is ontzettend sterk in nieuwe concepten en heeft kennis en kunde met betrekking tot dit soort concepten; doelgroep, scholing én opdrachtgevers. Ze weten waar ze het over hebben en hebben een frisse blik.
“En van die frisse blik maken we dan ook maar al te graag gebruik. Ook als het gaat om de manier waarop wij ons werk al heel lang doen”, aldus Karen. 


“Djopzz wordt na de corona-periode nog meer van waarde, als het wringen van arbeidsaanbod en arbeidsvraag zichtbaar gaat worden.”